måndag 3 december 2012

Etapp 4

I Torsdags var det dags för den fjärde etappen... gick bra på cykeln och hade en 10-15sek ner till Chrille efter lite mer än halva loppet. Tyvärr hände en katastrof igen, programmet dog... Jag blev lite lätt sur ( läs riktigt förbannad!) så jag hoppa av cykeln gick och duscha och tog mitt tidstillägg. Inget å säga om d egentligen men är riktigt trött på programvaran... åker ja ur nu på Torsdag så tror ja ärligt talat inte att ja kör nåt mer. Okej att vi kör PTDE för träningens skull men de är inte kul just nu när d bara krånglar!

Tur i oturen så körde dem andra kollegorna i gruppen bra så jag ligger på en tredje plats nu men över 7min upp till första! På torsdag går ja all in för att ta in lite tid.

I Fredags montera ja det sista på nästa års racer... en Specialized S-Works Venge. Ska bli så jävla kul å testa den ordentligt i vår. Tills dess får den stå på hyllan bakom kassan i Lidköping. Kom in å kika!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar