tisdag 27 september 2011

Nya cykelcross grejer å öltips!

Ikväll va ja ute en sväng på crossen... faan va sköj d är å köra cykelcross! Tyvärr har d börjat bli väldigt mörkt på kvällarna... som tur va hade ja me min Spanninga Led lampa på styret... hade dock behövt min Silva på huvet för d va olsvart när ja va på väg hem. De nya däcken funka kanon rulla riktigt lätt å betta fruktansvärt bra, d nya däcken kommer från Specialized å heter Terra Pro, kan varmt rekomenderas. Den andra prylen som användes för första gången va mina nya S-works dojor... de enda ja har å säga om dem är KÖP! Jag lovar att du inte hittar bättre skor just nu! Har haft landsvägs modellen förut å denna mtb variant är minst lika bra. Imorn skall ja beställa ett par nya Landsvägs-dojor, fick ett infall i våras å byte ut dem, vilket ja ångrat sen dess.

Riktigt sköna å snygga skor!

 Har aldrig köpt en tavla i mitt liv, men såg denna tavla i Köpenhamn å blev sugen.
Phillip Gilbert när han har gasen i bött ser d ut som.
Öltips! Drack denna färsköl i Copenhagen... 25danska kosta den på Irma å den var verkligen värd varenda krona! Får åka in till Skövde å se om bolaget kan få tag i den.

Laters!

ps. Captain Fantastic är påväg tillbaka efter ett halvårs frånvaro :) You´ll never walk alone!

1 kommentar: