torsdag 26 maj 2011

Räkningar å cykelvård

Idag har jag jobbat å efter jobbet åkte ja hem och tvätta 29ern. Efter tvätten så gjorde ja rent kedjan ordentligt på både racern å mtb:n. Jag hade köpt med Joes nya kedjeolja från jobbet för att testa den. Skall tydligen va en ny super olja med nano.teknolgi.... får se om den verkligen är så bra som Joes representanten sa på Eurobike i höstas. Efter cykelvård så va d dags för de tråkigaste man kan göra... betala räkningar. Jag blir lika ledsen varje gång pengarna försvinner från kontot:(

Ingen träning idag får se om d hinns me ett kort hårt pass imorn. Körde ett väldigt segt pass i tisdags... benen kändes sjukt tunga. Igår körde jag Öglunda rundan å benen va i helt fantastiska... dem ville aldrig bli trötta, fattar inte att d kan va sån skillnad dag till dag! Till helgen blir d Hökensåsrunt om vädret blir bra. Måste även hinna me å skaffa en ny ksotym tll ett bröllop nästa helg. Ska bli sköj å gå på bröllop... blir mitt första faktiskt.

Nu blir d en Pop74 å sen sängen!


Joe:s Nano lube... ska tydligen va grymt bra till kedjor å vajrar!
101:- flaskan på EvaldsMTB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar