lördag 5 mars 2011

Jaha...



Tänkte börja min blogg med å berätta va jag sysslar med. I denna blogg kommer ja skriva å visa lite bilder om framförallt min cykling, troligen smyger d in lite bilder från mina andra hobbys å familjen! 

Jag jobbar på EvaldsMTB, sveriges ledande cykelaffär! Vi gör iaf så gott vi kan;) Vi har iår bestämt oss för att starta ett "team" som ska köra långlopp i Sverige, och en del XC. Målsättningen första året är inte å va överst på pallen utan cykla fort å synas... sen får vi se hur långt d räcker. Vi som kommer ingå i Teamet är jag själv,Tommy Evaldsson, Jimmy Evaldsson, Rickard Karlsson, Johannes Carlsson, Christian Sääv och Johan Andersson. Gemensamt för oss allihop är att vi kommer köra på 29ers från Specialized och klä oss i Kvänum IF:s fin fina dräkt! 

Avslutar mitt första riktiga blogginlägg med en bild på min nya pärla som snart anländer till Lidköping!

Forsättning följer....



Specialized Epic Expert Carbon Evo R 29er!
Troligen längsta namnet på en cykel nånsin;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar